Moottorissa on 3 kW enemmän tehoa ja laite painaa yli 6 kg aikaisempaa vähemmän, parantaen suorituskykyä selvästi. Katteet ja tuulisuoja ovat uudet
ja mittaristona on iso monivärinen LCD-näyttö. Moottorinohjaus on nyt säädettävissä neljään eri perusasetukseen ja lisäksi kuljettaja voi räätälöidä
itselleen sopivimman asetuskartan. Moottorinohjauksen asetukset ohjaavat myös DCT-kaksoiskytkin vaihdelaatikon toimintaa vastaamaan säädettyjä
asetuksia. DCT:n kytkimissä on uusi adaptiivinen säätö, mikä tekee liikkeelle lähdöstä, moottorijarrutuksesta ja vaihtamistapahtumasta entistäkin
luonnollisemman tuntuisempaa. Kaasukahva on lisäksi nyt sähkötoiminen. Säädettävä jousitus on kokonaan uusi ja istuinkorkeus on 30 mm aikaisempaa
matalampi. Lisäksi pyörän vyötärölinja on kaventunut, mikä mahdollistaa lyhyempienkin kuljettajien vaivattoman ajamisen. Bensatankin normaalilla
paikalla olevan säilytystilan koko on kasvanut ja sinne mahtuu nyt helposti integraalikypärä. Polttoainetankki sijaitsee satulan alla kuten aikaisemminkin
ja painopiste on nyt vieläkin matalammalla rungossa, tehden uudesta Honda NC750X:stä erittäin helpon ja kevyen käyttää. Lisävarustevalikoima on
todella laaja ja sieltä löytyy varmasti tarvittavat varusteet jokaiseen käyttötarkoitukseen.
Kuvaus